dimarts, 1 de desembre del 2009

He pres una decisió...

Com que tinc L'ALBUM SÈPIA abandonat de fa temps,-em costa canviar de blog i posarme a escriure memòries, quan de fet al blog que estem ja ho estic fent, per tant traslladaré de cop tot el material que hi tinc, ací, per tal de resseguir-lo i continuar parlant de les primeres èpoques sense tenir que anar a cap més lloc, si us va be, collonut i si no tan se m'en fot per que jo a casa meva faig el que vull i vaig en pilotes si fa prouta calor. Així que som-hi, que avui tinc ganes de treballar!! EP¡ no cal pas que us ho lleguiu tot d'un cop que es podria venir un empatx...he?

2 comentaris:

  1. Home, que he començat per dalt i no sabia pas què passava per aquí, amb tants canvis, per fi, ara l'explicació.

    Em sembla fantàstic! L'album sèpia ja me l'havia mirat algun cop, fa temps!

    Llegiré poc a poc, de baix a dalt, com ha de ser.

    ResponElimina
  2. Es això que te lo blog que l'ordr fa perdre la prespectiva temporal per que va a l'inrrevés, que potser hi ha una manera d'invertir-lo? potser , tu la saps? jo ni m'ho he estudiat ...

    ResponElimina