divendres, 22 de març del 2013

L'am.Proba del cotó

cada vegada que li feia la proba del cotó em fallava -
i malgrat cada vegada jo me l'estimava mes.

Cada cop em fotia mes esta clar .Un es un home  integre i home al capdavall
es pot deixar desestimar feins a cert punt .
Pero Ais! cada vegada que li feia la probadel cotò
em feia sentir d'aquella menera---
I pensava millor no fessis com el calamar d'en Ferrater...
No fos que per amor et posseisis una bossa de plastic al cap.
calla calla no digos tonteries!!

2 comentaris:

  1. A vegades ens sentim desestimats per algunes actituds que no correspondrien, però no forçosament és desamor, no. A vegades pot ser poca traça, o una certa por.

    Feia dies que no podia entrar al teu blog... ara ja torno a ser aquí, si no et fa res...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I que hauria de fer carmeta ? estic content que sempre hi siguis i tinc una mica de mala consciència de no venir mes sovint a ca teva . Soc un gandul impenitent!! la desatenció em porta darrera de la primera mosca que passa...

      Elimina