dijous, 2 d’agost del 2012

Posats a escoltar Rock, mes m'estimo aquest ....





Hey Joe, on vas amb aquesta arma a les teves mans?
Hey Joe, on vas amb aquesta arma a les teves mans?

Vaig a foter-li un tret a la meva dona,
t'ho dic, l'he enxampat amb un altre.
Vaig a foter-li un tret a la meva dona,
ja ho saps i això no està bé.

Hey Joe, m'han dit que vas disparar-li
i la vas matar d'un tret,
Hey Joe, m'han dit que vas disparar-li
i la vas matar d'un tret,
Sí, sí que ho vaig fer;
perquè anava voltant-la per la ciutat,
sí que li vaig disparar
perquè anava voltant-la per la ciutat.

Hey Joe, on aniràs ara?
t'estic preguntant.
Hey Joe, on aniràs ara?
t'estic preguntant.

Me'n vaig cap al sud, a Mèxic,
on pugui ser lliure
i ningú no em trobarà.

Cap botxí no m'amarrarà
el nus al coll,
és millor que em creguis,
ara mateix me'n vaig.
Hey Joe, posat a córrer,
més t'hi val.
Hey Joe.

Versió de Equus El cor del mar

8 comentaris:

  1. No el coneixia i m'agrada!! Déu n'hi do amb en Joe...

    ResponElimina
  2. En Bashung era lo millor que hi havia a França abans que es moris l'an passat o l'altre perque fumava molt com el Serge Gainsborug que ja la va palmar pel mateix ... No fumis he?

    ResponElimina
  3. Lo Willy Deville en va fer una versió, però aquesta li dóna mil voltes! Solo de guitarra prodigiós.
    Caram, la veu aquesta, tan rogallosa... que s'alimentava de tabac, aquest home?

    ResponElimina
  4. Pos crec que si , era molt versàtil arava del rock sureny america a les orquetracions tipus Leo ferrer. en els ultims anys va creixer a una gran altura com a compositor , interpret , actor... Tenia una canço que es deia "Jo pumo per oblidar que tu beus", tann fou així que el tabac el va matar als 60 anys , era molt tocayo del Gainsborug i un tipus extremadament sensible i carismàtic. per a mi l'ultim Gran geni de la Chanson .RIP descansi en pau . he apres moltes coses de la seva manera de composar , , Aquesta versió del Hey Joe del Jymy hendrix es la millor que he escoltat mai segurament...

    ResponElimina
  5. Molt bona la versió i la veu extremadament seductora-desagarrada d'aquest home, m'encisa, em fa vertigen escoltar-lo, al final quant sona la guitarra. la cançó "Jo fumo per oblidar que tu beus",la trobo absolutament genial, del tot!

    ResponElimina
  6. Pos La nuit je mens , residents de la republic , les mots bleus , i Venus i moltes altres son cançons genials i misterioses amb una manera de fer absolutament singular i especial , feia cançons scirculars aquest home hipnótiques!! la seva col·laboració amb Noir Dèsir ( abans de la tragèdia Cantat -Tringtinyan) en el seu tema Volontaire , es la rehostia que fa posar la pell de gallina... en fi per a mi una gran infuencia i una descorberta de fa molts anys molt... de quan començava .. a Paris...

    ResponElimina
  7. Espero que aquest pic si quedi el comentari, fa dies que això em va fatal.
    No l´havia escoltat mai, però m´agrada. Sempre m´han agradat les veus escardades.

    Molt bona nit!
    Bessets.

    ResponElimina
  8. bessos de mel lluneta , que si que fa dies que no ens diem gaire res oi? , no , se qui em va dir que al meu blog li costava molt d'obrir-se , es ver? potser està molt carregat d'imatges..hauré de descarregar una mica que ja estic al límit--- bon estiu !!!

    ResponElimina