dijous, 12 de juliol del 2012

POTSER UN DELS DISCOS QUE MES M'HAN PLAGUT DE SENTIR MAI?

Editat l'any 1996, i producte d'una estreta col·laboració amb Pedro Guerra . Luis Pastor en aquest disc es va entregar sense reserves al sentiment i a l'emoció de l'amor . Es un disc que vola per si mateix i que molt sovint em retorna a mi mateix quan me'n distrec .Inspiradíssim. Per a mi és una de les grans fites artístiques del gènere .
Segurament Pedro Guerra s'hi va multiplicar en aquest disc del que ne's en la meitat responsable i on Luis Pastor també va potenciar el seu talent com potser mai havia fet . De vegades del xoc de dos planetes en surt unaltre encara més gran...
Estoy esperando un barco......


8 comentaris:

  1. "Pues así como la espada gasta su vaina,
    Y el alma consume el pecho,
    Asimismo el corazón debe detenerse a respirar,
    E incluso el amor debe descansar."

    Sonet, "We'll no more go a-roving", Lord Byron. Extret de
    http://amediavoz.com/byron.htm

    Excel·lent poema. Música que ronda el cervell al cap de 20 anys.
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Què som sense el sentiment i l´emoció del amor?...poqueta cosa.

    M´agrada veure´t per aquí!

    Bessets, nin!

    ResponElimina
  3. Bentornat del regne de les muses...

    Ja he escoltat les cançons! M'han agradat tot i que no les recordava...

    una abraçada, miquelangelet cançons!

    ResponElimina
  4. Un post molt complet. Ara no tinc temps d'escoltar-lo, hi tornaré demà.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt.
    Bé, Pedro Guerra sempre m'agrada molt. Al Lluís Pastor no el coneixia.
    Genial!
    M'alegra retrobar-te, Miquel Àngel. Una abraçada!

    ResponElimina
  6. gracies a vosaltres he estatuna mica out aquestos dies .Estava fent potinades Ara hi torno.despres vinc .No passa res , vosaltres aneu fent... En Lluis Pastor es una Historic de la Cançó Castellana .En aquest disc la van clavar amb el Pedro Guerra de fet es un llibre de poemed'en Pastor musicat pel guerra i cantat pel pator osia un experiment molt guapo que va sortir molt be!!

    ResponElimina
  7. Quin regal tan preciós. Gràcies, no la coneixia. Una lletra i dues veus fonent-se com la pluja a la pell asedegada...

    ResponElimina