dilluns, 6 de febrer del 2012

BON DILLUMLLS LLUMINOS A TOTHOM

RES MES!!! O Potser No...


Banga. Personatge de L'obra ULLS DE GAT MEQUER de Joann Barceló I Cullerés , Es un dibuix de JORDI BULBENA Primera Edició La Galera .1979 . Narrativa , adaptada al teatre pel director teatral Jaume Jovells als voltants de l'any 1987-88


Novela de literatura infantil que fou un gran èxit tan de vendes com de crítica . En Paraules de Josep Vallverdú ; Possiblement El més gran representat del gènere amb el permís de Joaquim Carbó, clar, "l'únic escriptor de literatura,per a nens i nenes , que em fa por, es en Joan Barceló",Paraules pronunciades pel Josep Vallverdú a la sala D'exposicions de L'Ajuntament de Balaguer durant la presentació d'un interessant i exhaustiu llibre sobre els ocells de Balaguer i les seves rodalies a la Comarca de la Noguera. Obra del seu nebot Xavier Aixalà, llavors resident a Balaguer i bon amic meu. I a qui des-de aquesta  referència, envio una abraçada molt forta.

9 comentaris:

  1. Bon dilluns, lluminós!

    Ple de calidesa dels bons desitjos.

    Una abraçada, Miquelangelet!

    ResponElimina
  2. Doncs avui necessito sobredosis de llum aixi que em ve de perles! ;)

    Bon día, Miquelángelet

    ResponElimina
  3. Bon dia estimades princeses del meu Castell de Belvís que domina la planura de fertils i agombolades terres del meu Pais D'Aude.A on vaig ser tan feliç. Tanmateix ; Ara he deixat de ser L'Emperador del Bosc solar, i m'he convertit en Banga el Prota del Ulls de gat Mesquer. Així que us aconsello que aneu ràpidam,ent a la llibreria a encarregar-lo perqué sinó no us enterareu de res ...

    ResponElimina
  4. T'havia d'enviar un petó per fer-me creure en l'amor, àngel que no dóna miquels a ningú si no són merescuts.

    ResponElimina
  5. Guardaré el teu petò en una capseta petitona d'alabastre tallat, procedent de Venècia i que tinc a la secció de poesia de la meva modesta biblioteca. Just dabant dels llibres recopilatoris de l'Obra poètica de L'Antón Sala Cornadó , Un que en sabia molt d'estimar.I me'n va ensenyar un poquet.Gràcies cantireta un petó . Val per mil versos.

    ResponElimina
  6. Ací també llueix ben bé el sol avui. Bon dilluns per a tu també.

    ResponElimina
  7. Gracies Flors No-velles que tinguis bon escriure !!

    ResponElimina
  8. Ja em disculpareu la indiscreció, sinyó, però vós sempre heu estat lo Banga, no és cap novetat, això…

    ResponElimina
  9. PSSSSSS!!! . calla Calla que em perds!!!

    ResponElimina