dijous, 2 de febrer del 2012

AVUI NEVA AVUI MANA L'EMPERADOR

10 comentaris:

  1. Aquí també neva... i també mana l'emperador del bosc solar...

    El deixo manar, i s'omple la casa de la música...

    ResponElimina
  2. Aquí vol i dol la neu!!!
    Meravella musical, en un dia gris a casa tancats, perquè avui és festa a Valls!!!!

    ResponElimina
  3. I ací plou i fa solet ("sol de perol", que en diem, quan fa un sol només tebi i vergonyós).

    ResponElimina
  4. Novesflors!!!
    Una vegada que vaig anar a Elda a cantar ja fa mooooolts anys també m'ho van dir això del "sol del perol!!!" i em van portar al Quartelillo lligat com un presoner , No vegis la Fava que varem agafar tots !!!!

    ResponElimina
  5. Dafne es festa a Valls es temps de calçots Oi? una vegada vaig anar a cantar a Valls i em va agafar una Pericarditis , em van tenir 23 dies ingressat a l'hospital de Valls. Cada vegada que vaig a Valls penso ai ai ai!!! que em punxa lo cor ?!... Ara si vaig a Valls te trucaré i n'em a fer un xerriquet vale? així em picara lo cor però d'il·luisió i no d'un virus... Je je...

    ResponElimina
  6. Carme . Quan mana l'Emperador del Bosc solar , es que fa una lluna d'aquelles grans i vermelles , o pugen mes del normal les marees , o neva o plou moltissim L'Emperador semfre es fa notar d'alguna manera mes aviat benigna però he? que es un bon orat , grillat igual que jo , no t'has fixat que la postura de l'emperador i la meva es la mateixa en la portada del disc? de qui et penses que em ve el poder Xamànic ??

    ResponElimina
  7. Quan mana. Que mani l'emperador!.Que neva? que nevi i ho cobreixi tot,i quan surt la lluna, t'engronsa i et fa perdre el nord.
    Ja l'havia escoltat abans, però avui m'ha semblat la cançó més bonica del món.
    Aquí a Alacant ni neva ni plou. Que hi farem!!! Això sí, avui ...mana l'emperador...

    ResponElimina
  8. Carmetaaaa!!!!! quan tinguis uns dies has de venir a grabar ...No una cançó sino unes quantes i et faré de productor per que treguis un disc Ja veuras ja que txulo que quedarà. Mentrestant ara soc Banga el Prota dels ulls de gat mesquer. Ja em diràs!!!

    ResponElimina
  9. Miquelllllll!!!!!m'agradaria molt, molt gravar amb tu. Ara feia dies que no cantava i de sobte m'agafen ganes. Ahir ja vaig posar-m'hi una estona. Saps que tinc els ulls de gat mesquer?. El vaig aconseguir l'any passat a lleida...Xip, xip, xapaixada...

    CAMINS QUE DURAN
    A CAMPS INCONCRETS.
    CAMINS D'AMPLES NITS,
    DE DIES CLAROSOS.
    NO PORTEN ENLLOC
    I SÓN PLENS DE LLOCS.

    ResponElimina
  10. Pos som'hi prepara les cançons que jo engraso les màquines ... !!
    Liarà Lirà si tu saps somniar , Saps que els hi vaig editar un disc als del XIP XAP!!!

    ResponElimina