divendres, 27 de gener del 2012

Bueno.,,, soc un JIPPI i que?Teniem tota la raó. Ara es veu tan clar com l'aigua de la font...



Quan estàs a baix i tens problemes
i necessites cures d'amor
I res, res va bé
Tanca els ulls i pensa en mi
I aviat hi seré
Per il · luminar fins i tot la teva nit més fosca

Acabes de dir el meu nom
I saps on estic
Vinc corrents a veure't una altra vegada
Hivern, primavera, estiu o tardor
Tot el que has de fer és cridar
I vindré.
Tens un amic

Si el cel a sobre teu
Creix fosc i ple de núvols
I aquest vell vent del nord comença a bufar
Mantingueu el cap junts
I crida el meu nom en veu alta
Aviat em sentiràs trucant a la teva porta

Acabes de dir el meu nom
I saps on estic
Vinc corrent a veure't una altra vegada
Hivern, primavera, estiu o tardor
Tot el que has de fer és cridar
I jo hi seré
No és bo saber que
tens un amic?

Quan la gent pot ser tan freda
Que fan mal i et deixen desert
I prenen la teva ànima si els deixes
Oh, però no els deixis!

Acabes de dir el meu nom
I saps on estic
Vinc corrent a veure't una altra vegada
Hivern, primavera, estiu o tardor
Tot el que has de fer és cridar
I hi seré
Tens un amic


La Lletra l'Aportat la Carme Rosanas la que sempre esta al peu del canó. Bravo!!!!

5 comentaris:

  1. Doncs sí... teníem tota la raó...

    Com m'agrada recordar la cançó!

    Vaig a buscar la lletra...

    ResponElimina
  2. When you're down and troubled
    And you need some loving care
    And nothing, nothing is going right
    Close your eyes and think of me
    And soon i will be there
    To brighten up even your darkest night

    You just call out my name
    And you know wherever I am
    I'll come running to see you again
    Winter, spring, summer or fall
    All you have to do is call
    And I'll be there
    You've got a friend

    If the sky above you
    Grows dark and full of clouds
    And that old north wind begins to blow
    Keep your head together
    [Más Letras en http://es.mp3lyrics.org/Mx]
    And call my name out loud
    Soon you'll hear me knocking at your door

    You just call out my name
    And you know wherever I am
    I'll come running to see you again
    Winter, spring, summer or fall
    All you have to do is call
    And I'll be there
    Ain't it good to know that
    you've got a friend

    When people can be so cold
    They'll hurt you and desert you
    And take your soul if you let them
    Oh, but don't you let them

    You just call out my name
    And you know wherever I am
    I'll come running to see you again
    Winter, spring, summer or fall
    All you have to do is call
    And I'll be there
    You've got a friend

    ResponElimina
  3. Quan estàs a baix i tens problemes
    i necessites cures d'amor
    I res, res va bé
    Tanca els ulls i pensa en mi
    I aviat hi seré
    Per il · luminar fins i tot la teva nit més fosca

    Acabes de dir el meu nom
    I saps on estic
    Vinc corrents a veure't una altra vegada
    Hivern, primavera, estiu o tardor
    Tot el que has de fer és cridar
    I vindré.
    Tens un amic

    Si el cel a sobre teu
    Creix fosc i ple de núvols
    I aquest vell vent del nord comença a bufar
    Mantingueu el cap junts
    I crida el meu nom en veu alta
    Aviat em sentiràs trucant a la teva porta

    Acabes de dir el meu nom
    I saps on estic
    Vinc corrent a veure't una altra vegada
    Hivern, primavera, estiu o tardor
    Tot el que has de fer és cridar
    I jo hi seré
    No és bo saber que
    tens un amic?

    Quan la gent pot ser tan freda
    Que fan mal i et deixen desert
    I prenen la teva ànima si els deixes
    Oh, però no els deixis!

    Acabes de dir el meu nom
    I saps on estic
    Vinc corrent a veure't una altra vegada
    Hivern, primavera, estiu o tardor
    Tot el que has de fer és cridar
    I hi seré
    Tens un amic

    ResponElimina
  4. Si senyora així m'agrada i tots aquells que es van vendre lo cul Ara que ???? ara caguen boles perque el sistema ha fet fallida i els robaran fin a l'ultim duro als latigueros del sistema per a desmantellar el seu stablisment!!! Je je . L'estanding!!!! JOOJOOOO !! recursos humanos en deien ... Humanos????? Hojalà vinguin aviat losMarcianos que pagaran Millor com deia l'Ovidi!!!! JJJJJJjaaaaaaAAAAAA Lo Puto sistema dels collons !!!!

    ResponElimina
  5. Ara deixo el meu "canó" i me'n vaig a dormir!

    Bona nit, Miquelangelet!

    ResponElimina