dimecres, 7 de desembre del 2011

AMB LA LLEI A LA MA , NI HA UN QUE EM VOL FOLLAR!!! Buenuuuu diguem-ne ACONSELLAR....

POSAR TANQUES AL BOSC? ... AMB LA LLEI A LA MA JO SERIA CAPAÇA DE FER TANCAR AL PRSIDENT DELS ESTATS UNITS A LA GARXOLA... PERO LA LLEI ES LA LLEI PER TANT SI AQUEST ANONIM SE SENT OFÉS PER LA MEVA ACTIVITAT D'INTERCANVI I DIVULGACIÓ DE IDEES I CONTINGUTS I AMB LA LLEI A LA MÀ M'AMENAÇA , COM SI FOS UN TALIBÀ ,jO CAGADET DE POR -NO FOS QUE - ELL FOS UN JUTGE D'AQUELLS QUE MENGEN FETGE I ME TANQUÉS LO BLOG , COSA QUE EM DONARIA UN DISGUST MOLT GROS . DONCS TREC EL MATERIALS FORANIS , I LLESTOS -ANONIM: HAS GUANYAT!!! TREURÉ TOT EL QUE NO S'AJUSTI COMPLETAMENT AL DRET DE LA LLEI  i DE PAS FARÉ PUESTO PEQUÉ JA FA DIES QUE EM DIUEN QUE S'EM ACABA ...

6 comentaris:

  1. No Miquel:

    No deia que traiessis tot el que no tens els drets de reproducció.

    Et deia que, SIMPLEMENT, demanessis permis.

    I en aquest país ens hauriem d'acostumar a demanar permís.

    Per exemple:
    Si et demanés permis per a usar una de les teves musiques per a fer un video conmemoratiu d'un familiar estimat...
    Me'l donaries?
    T'agradaria que et demanés permís?

    Respecte. Demanar als autors si els hi fa res que usis material per a comunicar amb els altres.

    Es una cosa que en aquest pais es dificil.
    Tanques al bosc.. no ho sé, però si tens amics pagesos, que no posen tanques al camp, m'expliques la gracia que els hi fa que els hi vagin a agafar les pomes de l'arbe.

    Els que jo conec, si vas amb el crio i li agafes un parell de pomes, demanat previament permís, et deixen. Sense demanar permís, se't presenten amb l'escopeta.

    Miquel: Gent com tu pot difondre el respecte per als autors, sense arribar a la inquisició de l'SGAE.

    I si, el llibre LPI (Llei de Propietat Intelectual) la gent l'hauria de conèixer més, perquè tal i com diu el codi civil espanyol, desconeixer la llei no vol dir no cumplir-la.

    Sóc autor, i sempre que m'han demanat permís per a usar una de les meves obres, senzillament he dit si.

    Ara, si s'usa s'ense permís, i si es diu 'es que com esta a internet es lliure i puc fer el que vull'... no hi passo.


    T'encoratjo a seguir amb el teu blog, i demanar permís als autors quan usis les seves obres.

    Recorda que un simple email de OK, et serveix per a usar l'obra.

    ResponElimina
  2. Fins hi tot me caus be, Anonimus, et veig bon tio que no perd la compostura davant dels meus exabruptes de pagés resentit i malparlat, cosa que t'honora , però la veritat es que algunes vegades , quan tinc a l'abast a l'interfecte, si que li demano la venia per a posar el seu material al meu blog, però amb general no ho faig perquè, jo que se quin es el correu del Victor Amela o del fotógraf que va fer la foto de'n Lizano tan desmilloradet el pobre, Potser si que seria mes correcte demanar permis pero també es un conyassu del 15 , i crec que entre natros el permis ja es tàcit,Hi han millions de blñog fent el mateix que faig jo, Imaginat si jo rebes vint correus diaris de la gent que sent les meves cançons , los posa al seu blog o en fa comentaris o "les balle" o les fa servir en una obra de teatre ... OOOOOHHHH NNNOOOO!!!! encara que només fos oun OK ja seria una feinada, que millor m'estalvio , les cançons , els poemes , son de la gent que els escolta i els llegeig i jo només en soc l'emisor el demes son coses que no m'interessen "a mi". De vegades capa allà a mig curs a algun professor d'Institut de Lleida se li acudeix la brillant idea de proposar als seus alumnes un treball sobre la nova cançó. Passa quasi be cada any i; No et pots imaginar la feinada que tinc en complaure les peticions d'informació d'alumnes àvids de saber que cony va ser alló del Grup Ponent i quina ha estat la meva vida i miracles , ... No siuspluau no els donguis mes ideies d'aquestes de demanar permis... que fotin el que vulguin però que no em demanin permis...Pagaria gustosament perqué no em demanessin mai permis per a fer res sobre el que jo hagui pogut produir. Per això hi ha l'ESGAE que com que son una colla de xoriços , no es cuiden mes de recollir diners i alego compren teatres perque diuen que no troben als autors de les cançons .....Prou em troben a mi quan em foten una multa, com es que lo gran aparato de l'ESGAE no sap trobar-me per a pagar-me los drets???? No trobes ??? De totes maneres i fen acatament a la teva suggerència et demano permis per a penjar al meu blog allò que em cridi l'atenció del que en siguis autor , l'unic problema es que no se qui ets , pero això tampoc te cap importancia no trobes?
    Afectuosament.
    Miquel Àngel

    ResponElimina
  3. Fes el que creguis ;)

    A mi no em molestaria que els centenars dels blogs que usen el meu material em demanesin permis, entre altres coses perquè demanaria un enllaç on hi ha el meu nou i així em surt una mica a compte (a nivell de difusió).

    Però creu-me... rebo emails de França i Alemanya demanant-me permís pero d'Espanya (o Catalunya) cap ni un.

    El més greu es un advocat que usa material meu per oferir els seus serveis :S

    Salut.

    ResponElimina
  4. Aquest es un assumpte prou important com per dedicar-hi uns dies a informar-se be i a pensar-hi .Jo d'entrada no crec en el Sistema . Crec que ha fet fallida en tots ens aspectes , Económic . Etic , sociológic, i com sempre esta entyran en "fallidaBèlica" que es la fi dsdel fil de la questió. Ara només s'estapassar el rastrell per acabar de trinxar-ho tot . Pero endementres potser si que val la pena pensars-ho-, Em comprometo a fer-ho i a donar-te resposta en uns temps prudencial.

    ResponElimina
  5. Bon Dillums, com tu dius!

    Miquel Àngel, et vaig llegint encara que no digui res, tenia problemes amb els comentaris aquests dies.

    Aix... els anònims, que poc que m'agraden els anònims, encara que en diu coses per pensar-les bé...

    Demanar permís a vegades no costa res. I a vegades no sap ni com fer-ho. A mi si em demanen permís ben sovint per utilitzar dibuixos o paraules meves... però són companys blocaires, és fàcil fer-ho.

    En canvi l'Ajuntament de Sant Cugat va utilitzar un dibuix meu per un anunci seu, amb tota la barra. Vaig protestar que una institució donés aquest mal exemple i es van disculpar, i res més.

    ResponElimina
  6. POS T'HAURIEN D'HAVER PAGAT UNS DRETS , PERQUÉ UNA COSA ES UTILITZAR QUELCOM SENSE ÀNIM DE LUCRE I COM UN INTERCAMBI CULTURAL I UNALTRA MOLT DISTINTA TENIR EL MORRO DE PILLAR UN DIBUIX O UNA FOTOGRAFIA PER ESTALVIAR-SE DE PAGAR UN DISENYADOR . AMB AIXÒ SI QUE ESTIC D'ACORD AMB L'ANONIMUS QUE JA EM SEMBLA QUE SE QUI ES , PER ELIMINIACIÓ... jE JE!!!APA HOME TREU-TE LA CARETA QUE NO ET FAREM PAS CAP LLEIG NI ET RENYAREM.. DE FET LA TEVA CONTRIBUCIO HA ENCETAT UN TEMA QUE VAL LA PENA DICUTIR, ACLARIR I ACTUAR EN COSSEQUÈNCIA..

    ResponElimina