dimarts, 7 de maig del 2013

Laisse venir...

Si no t'hagués conegut mai m'hauria perdut
entre mig de les bardisses pels aiguamolls
de la vida que avança estellant No hi a pietat
ni dolçor ni altells on somniar que tot va be
Si no t'hagués vist venir vinclada en el dolor
d'una cadira vella de bova i rodejada
de llibres que llegeixes distreta mirant
per la finestra nova de la casa que vols
de la casa que fas i refàs amb la teva petjada
de ballarina trencada d'esforç del viure ingrat
dolorit d'estar sola mirant com els peus de la gent
inventaven llenguatges ignots que tu interpretaves
Si no t'hagués conegut esperant l'avenir tan incert
si no m'haguessis reptat amb el pas d'una dansa tan bella
Ni jo fora Jo ni TU fores qui ets ara ja tal com ets
Com seràs com seré com voldràs com voldré
Si no t'hagués conegut mai m'hauria perdut.
Laisse venir... laisse venir... se que el temps juga a favor teu.

7 comentaris:

  1. Mira que n'ets de bo i no em canso de dir-ho!!

    Aferradetes i uns bessets ensucrats.
    bona tarda, nin!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bo com la xicolata !! com un shacher amb melmelada!! bo com un petonet dels teus Lluneta lo demés son petardos !!!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Buenooo !porta un pedalet que l'ajuda a mantenir-se dret i diu coses dels meus endins i dels endins d'altri ... es un secret a dues veus ... i si que queda maco quasi en faria una cançó mira TU!! a veure si m'ensurt una tonadeta d'aquest ...ja estic fart de musicar morts!!

      Elimina
  3. Aquesta cançó musicada passarà a la història com una de les cansons més belles que trobaire hagi compost. Quan la tinguis et vinc a escoltar a Laponia si cal!!!! petonets ts ts ts sssss!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'aviso deseguida , ara reposa en barrica de roure per tal de apretar-li les torques i llimar-li les arestes que coixeija un pelin , com jo que m'en vaig cap a la dreta... si no rectifico sovint i mira que em tira molt mes ñ'esquerra he??? Petonets Trobairitz de les terres valencianes alter ego d'Esclarmonda de Tolosa

      Elimina
  4. http://poesie.webnet.fr/lesgrandsclassiques/poemes/charles_baudelaire/elevation.html

    Génial! Un, deux, trois bisous... :0)

    ResponElimina