divendres, 4 de gener del 2013

ILLES DINS UN RIU AIXÒ ES LO QUE SOM....





Títol: Illes dins un riu 
 Tomeu Penya amb Adriana Ceballos
Disc: Una aclucada d'ull
Any: 1994

El 1994 Tomeu Penya i la cantant argentina Adriana Ceballos graven aquesta versió del tema de Bee Gees, Islands in the stream, a duet amb producció de Gabriel Mesquida.



Nina quan te vaig conèixer canvià tot
vaig venir cap a tu amb lo meu millor
ben suau dins jo
era un sentiment tot nou

Tu me fas coses que jo no sé explicar
Aferra't molt fort que no sent mal
Cada cop del meu cor és un sentiment tot nou

L'amor tendre és cec i demana dedicació
L'amor que sentim no cal conversar
I plegats sense pressa ah ah
Fent l'amor l'un amb l'altre ah ah

Illes dins d'un riu, això és lo que som
Ningú més en mig, com pot ser millor
Vine lluny amb mi a un altre món
Si estem plegats no tenc por de res ah ah
Recolzant-nos l'un amb l'altre ah ah

No puc viure quan l'amor ja s'ha acabat
Res no té importància si no tens ningú
Que et doni calor en sa nit
Per perdre el sentit de la realitat

Això no ens passarà, dubte no n'hi ha cap
Aquest amor mai no s'aturarà
I el missatge és ben clar
si a aquest dic hem vist que no hi ha fi

No ploraràs més
i estimar-me no et faré mal
I enamorats viurem com ara i sempre
anem plegats sense pressa ah ah
Fent l'amor l'un amb l'altre ah ah

  • Llicència estàndard de YouTube

11 comentaris:

  1. Fent l'amor l'un amb l'altre ah ah...
    Preciosa cançó del amic Tomeu, si senyor!!

    Aferradetes i bon dia.

    ResponElimina
  2. Lluneta Quan en Tomeu va fer el primer disc , despres de tenir durant anys una orquestra de ball, Jo vivia a Mallorca i ja em va agradar molt la seua veu i la seva sencillesa , aparentment sembla un cantant comercial però sempre fa reflexions molt bones i profundes amb ses cançons i es un gran representant del tarannà de s'illa..Em penso que fou en Robin Gibb , que es va morir fa poc , qui va dir que aquesta versió d'en Tomeu era la millors que havia sentit mai d'una cançó des Bee Gees, Precisament per la sensillesa i per haver captat tant be el seu esperit!! Visca en Tomeu i Visca Mallorca!!
    Aferradetes moltes i petonets dolços estimadeta.!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un dia vaig tenir la sort de sopar amb ell i el seu grup, d' això ja fa un grapat d'anys!! I si, és un home molt senzill, molt de poble i molt simpàtic.

      Visca tu, visca en Tomeu i visca Mallorca!!
      Més bessets, nin!!

      Elimina
  3. Aaaah, m´encanta aquesta cançó, i més aquesta versió. Tinc el cd i tot!

    Visca Mallorca, sí senyor!

    i gràcies, aquest ritme sí que aixeca l´ànim ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Penya es tot un ckrac i ademés si el vas a veure et donarà pa amb sobrassada o et regalara un meló!!!

      Elimina
  4. És genial, ah ah ah... dóna molt bon rotllo, fa venir ganes de ballar!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. balla balla Silvineta que ballar i badar es el mateix ,mira els Dervitxes Sufis , que ballei baden alhora i s'iluminen!!!

      Elimina
  5. Preciosament poderosa la versió. Vine lluny amb mi, a un altre mon...Ah. Ah. Aquest home m'agrada des del començament,m'ha semblat sempre bon músic i autèntic com n'hi han pocs. Trobo que les dues veus s'avenen tan...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si , a mi m'agrada més la versio d'en Tomeu que la dels mateixos Bee Gees que es mes sofisticada però no pas millor, en Tomeu li dona un airet molt natural i mes emocionant!! vet ací que en Robin Gibb va dir que n'era una de les millor versions que se n'havien fet, de la de'n Tomeu... I en Robin Gibb, tan com en Roy Orbisson o lo Mac-Cartney o lo mateix Keit Richarts; Te una obra Monumental , des de Massachusets.. fins a aquest tema en va composar un fotimer de grans éxits pels Bee Gees i per altra gent...Llarga vida al Robin Gibb al cel dels Artistes i llarga vida al Tomeu Penya!! al cel de Mallorca!!

      Elimina
  6. ...i llarga vida al Miquel Àngel Tena; al cel de tots els cels!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. OH SI!! m'agrada això del cel de tots els cels!!! allí mos trobarem oi trobairitz dels somnis de lluna plena?

      Elimina