dimarts, 27 de novembre del 2012

EM FA FELIÇ POSAR EN PRÀCTICA AQUEST POEMA .... DESCOBRIR PERSONES SINGULARS I DEIXAR-ME SEDUÏR . ENAMORAR-ME CADA DIA I QUE S'ENAMORIN DE MI ES EL QUE EM MANTÉ VIU....

"MAI DONIS PER FINIT..."

Mai donis per finit el temps de seduir-me,
allò que obtens de mi que no et conformi mai.
Sempre hi ha un més enllà, una fita més alta
cap a la qual segur que ens plaurà gravitar.
Tu me fas engrandir les ànsies de misteri,
m'agrada, amb tu, sentir-me perdut dins la mar gran,
m'atrau anar sense rumb, aquest no tocar en terra
del qual ara ja en deim miquelangelejar.
Defineix, davant meu, els signes del teu codi,
desdibuixa'm, confon-me amb tant de tuejar,
apropa't fins al punt on et perdi de vista:
si em veus empal·lidir, és perquè em dones fam.


Miquel Àngel Riera "El Pis de la Badia"
Columna 1992 1ª Edició

15 comentaris:

  1. Doncs, a mi me sembla molt bé que t'enamoris i que s'enamorin de tu... cada dia, cada dia. És genial!

    I que et sentis ben viu.

    Enhorabona, maco! em regales una abraçada de vitalitat? :)

    ResponElimina
  2. No una totes les que puguis aguantar !!!! Si vols quedem a la placeta de Sant Cugat i sota la pluja et dono vintimil abraçades per ser una dona tant fantàstica com ets Carme , que ets un sol de persona.!!

    ResponElimina
  3. A! i m'he deixat que ets una artristra!!! que admiro moltíssim !!!

    ResponElimina
  4. Doncs...Miquelangelem!!

    Aferradetes, seductor :)

    ResponElimina
  5. Bueno seductor pero de bon rotllo he??? ara només hem falta agafar fama de tchulo.piscines!!!

    ResponElimina
  6. No,nooo de xulo-piscines res de res! Encandiles, seduint amb sentiments i paraules ben boniques i amb cançons!!

    ResponElimina
  7. Que bé que escriu l'autor, Miquel Àngel s'havia de dir!

    ResponElimina
  8. Un poema preciosíssim i un dels dos que més m'agraden de M.A. Riera (ja en vaig fer un post d'aquest poema, fa temps).

    ResponElimina
  9. Crec que és un dels que més m'agrada aquest. I a sobre és el que dóna nom a aquest gran bloc de miquelangelades. Gràcies a tu i aquest poema vaig descobrir que el temps de seduir pot durar tot una vida i que enamorar-se és un bon antídot per omplir el buit. Petonets

    ResponElimina
  10. Dit i fet mestressa però haurem de dinar a dins he que fot un fret que pela!!! Ha ..Però jo encara estic sota arresto domiciliari , No m'en recordava em queden 45 dies de no apoyar el peu a terra encara ... haurem d'esperar .Per ara no volen que em mogui ni per casa ,si torno a caure em faré mal de veritat!!! ja t'avisaré he??? però quedem en ferm dejadejà !!!

    ResponElimina
  11. T'espero, t'espero... Miquel Àngel!

    Després de festes quan hagin passat els 45 dies... i estiguis bé del tot, que tampoc no cal fer r imprudències que després es paguen cares... ja t'ho recordaré!

    Fora o dins... no importa gaire, com que hi hagi mercat o no n'hi hagi... tampoc! :)

    ResponElimina
  12. És un poema que coneixia per la maria del Mar Bonet,que el canta molt bé a la propera vida, jo també el cantaré.
    Eiii que no sabia que estaves a casa sense poder sortir. Ara t'enviaria una abraçada forta i un llibre i petons, però no ho faré que dorms...

    ResponElimina