dilluns, 2 de juliol del 2012

JA SO AQUI

BON DIA i BONA HORA !!


     D'ACI D'ALLÀ,  L'EXJECUTOR , EXJECUTA UNA EXJECUCIÓ PERFECTA
SIMPLICITAT.... Conversors Cirrus Logic.... Yamaha 8 pistes analógiues, Previs Soundcraft, Mackie, Alesis... compresió de batalla, SM ProAudio BBB. Samplitude 12.1 Lo millor sofware natiu del Mon! (Tengo Tu amor!!! para que Quiero mas!!! me conformo con ser feliz.....(Fórmula Quinta)....... BONS MICROS.... L'ESTUDI VA AL PIANO I NO EL PIANO A L'ESTUDI... Abey Road a Pons. Si els Beatles haguessin Tingut el que tenim nosaltres: El Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band,   no hauria sonat com un   punyetero merder. Tot i ser tan bo....

9 comentaris:

  1. Ja patia jo! Tant de temps sense sentir la teva veu... Bon dia i bona hora :)

    ResponElimina
  2. Bon dia, miquelangelet... et trobava a faltar!

    I bona hora, i bona hora...

    Una abraçada de retrobament.

    ResponElimina
  3. Ja t´anyorabaaaaaaa!
    Molt bon dia!

    Uns bessets i un gran somriure ;)

    ResponElimina
  4. 's'vàtout trés bien , je suis en train d'enrregistrer de la musique et je suis voleé par ses musses...apres cette etee je vous racontaré tout ce que se havait passe . Edementres us haureude conformar, amb petites noticies ocasionals . Cosa que em sap greu però ara tinc lo cap a dins la caixa d'un piano de cua i no el puc treure d'allí. Gràcies amiegues meves per ser tant patidores però d'allí on soc no m'és fàcil de conectar-me i passo bastant potser la setmana que ve ja em podré connectar més fàcilment i us expliare més coses ...jasabeu que soc un cançons . Pos això ara estic fentde cançons!!

    ResponElimina
  5. Molt maca aquesta foto, molt ehhh!
    Mem...idò aixó, quan puguis i quan vulguis, però esperem!!!

    Més bessets i aferradetes!

    ResponElimina
  6. Si sabem que se t'han endut les muses, ja no patirem gens... les muses són bona companyia.

    Que gaudeixis molt! Fins aviat!

    ResponElimina
  7. Ep, ja veus que tothom t'enyorava! Jo també.
    Doncs, ben retrobat i que les muses t'acompanyin!

    ResponElimina
  8. Uauuu, quina bona sorpresa: Estàs enregistrant inspirat com sempre i amb el ventall del vol d'orenetes. Bona música fins aviat, oi?

    ResponElimina