dimarts, 22 de maig del 2012

Bona nit. TU

Avui no l'he cagat massa vegades, només m'he encabronat una vegada i ha durat poca estona  .Em sembla que m'en puc anar a dormir bastant tranquil , al igual he dit alguna mentideta d'aquelles que dic quan no se que dir per animar lo cotarro , però això no es pecat me sembla. . M'he de prendre les potingues de la nit i vaig directe al sobre , endementres resare per tu , i per Tu i TU i també per TU i alego endemetres reso  a no se qui , passant les denes d'un rosari tibetà de fusta aspra i feta a mà que tinc a la tauleta de nit m'adormire unaltra cop pensant amb TU i amb TU amb el pèu dret lligat amb un cordill de fil de plata a la pota del llit no fos que sortis volant de nit a fer lo tarambana com de vegades faig ...
Bona nit. TU.

9 comentaris:

  1. Això de estar lligat a la pota del llit...
    ho deixaré correr ;)

    Bon dia MiqueL Àngel, si, TU!!

    ResponElimina
  2. TU, m'agrada molt aquest sistema de lligar-se a la pota del llit, el faré servir perquè jo de vegades també surto volant i faig el burro després quan torno a tocar a terra i em faig mal de tan dur que el trobo. Boooon dia!!!

    ResponElimina
  3. Bon dia malandrins-nes!!!! espases afliades de la lletra !!! ments despertes a l'aguait de la paraula!!! Tots i totes els TU de la meva petita videta. No vaig tenir temps ni de passar tres denes que vaig caure en mans de l'astral.Lloc per cert segons últimes informacions força perillos, perque esta ple de bitxos i gent de mal viure que s'hi han perdut jugant jugant...

    ResponElimina
  4. Cartografia astral, doncs? I un bon detectiu que olori les pistes per tornar. Que fas falta: el verb, l'enginy, la música.

    ResponElimina
  5. Gràcies Cantireta TU també en fas molta de falta . Ja saps quanta que n'ets un tros de llesta i bona TU . I als EO EO ens fas falta també TU.
    Eo Eo Chim bum Bum!!! connexió directa amb la infancia i per tan amb el dret d'entrar al cel per la porta gran ... "Si no sou com nens no entrareu al cel"
    I al que li faci vergonya cara a la paret per burro!!!

    ResponElimina
  6. Bon dia Novesflors , no t'havia vist , TU sempre ets discreta , vols dir que no ets massa discreta TU? ja et diverteixes prou? ...Au va unaltra rialleta? -:))))

    ResponElimina
  7. Eiiii, no et dic TU, perquè ja ho has dit prou TU. Saps jo també tinc un rosari tibetà penjat de llocs diferents del cap, de l'ànima de l'astral. Mai recordo els somnis, però en algun moment sí que recordo haver canviat de somni tot saltant les boletes d'ivori blanc del mala. I per ser tant desmemoriada ja he dit prou TU, somniador de sons que ens allarguen el dia i els desomnis de nit...

    ResponElimina