dilluns, 16 d’abril del 2012

MOLT BöN I FELIÇ DILLUNS A TOTHOM

8 comentaris:

  1. Una primavera passada per aigua...
    ja saps, pel trempó, quan vulguis només has de dir, vinc!

    Que tenguis un boníiiissim dia!!

    ResponElimina
  2. lLUNA, lLUNETA!! Fa molts anys vaig fer feiena per una empresa i vaig viure a Mallorca durant un parell d'anys,A mallorca vaig ser molt feliç, perque es vostre ritme... es el meu ritme, i us trobo acollidors i carinyosos com no son a les terres catalanes que son més secs i abruptes , voltros teniu una dolçor que em captiva ... Tingues per segur que un dia etc Venc!!! i me planto a Son san joan en mitja hora !!Però ara tenim molts follons de trasllats i novetats i reformes i no fora bo que marxes a la meva , espera que entri una miqueta l'estiu i ja feim val? que en tinc moltissimes ganes de venir . Hi tinc molts bons amics a Palma i per s'illa , I ara també t'hi tenc a TU que ets un solet de persona!!!
    petonets i abraçadetes Moltes!!!

    ResponElimina
  3. Ja et vaig llegir el poema del 14 d'abril... em vaig entretenir tant en els comentaris que ja no vaig saber què dir...

    Jo també et desitjo un bon dilluns i una bona setmana a tu i a tots els amics que vénen per aquí i també a la mallerenga que feia dies que no en sabia res...

    ResponElimina
  4. Si... carme La mallerenga esta una mica encloscada.. però d'entant en tant treu la banya i d9iu quelcom que ja es molt ... ja tornarà no et preocupis ella es aixines i va a lam seva vola... Per cert no sabia que el sopar el feieu a l'Original , els que porten alló son del meu poble i son amics de tota la vida!!! quines Sincronicitats he???? t'hauries de repassar al Jung Tu no???

    ResponElimina
  5. Jo, eren un encant de persones tots... es van passar la nit fent bromes als que entraven dient-los que allò era una reunió del PP, que no s'equivoquessin de reunió... que havien d'anar fins a l'àtic... s'ho van passar pipa, ells també! Si ho arribo a saber els hi dic alguna cosa.

    I saps? fa anys que no repasso Jung, tot i que la meva formació i els primers anys van ser en aquesta línia psicoanalítica, més tard vaig apostatar ;) i vaig canviar de "secta". Em va semblar una línia més pràctica i més útil i em sembla que la vaig encertar. Això no vol dir pas que la teoria psicoanalítica no em continuï agradant, però no tant la pràctica de les teràpies. Però em sembla que agafaré al vol la teva proposta i repassaré Jung, no pas com a cosa professional, sinó com a qüestió filosòfica i personal... de fet m'agradava molt llegir Freud i llegir Jung, encara que siguin tant diferents...

    ResponElimina
  6. Em sembla que se m'ha perdut un tros de text... ara no recordo que coi hi fa aquest Jo al començament de tot.

    ResponElimina
  7. Jung obria les portes a la visió espiritual de la Psicologia Humana i quan dic espiritual per a res dic religiosa. Froid tenia el cervell a la punta de la fava i en Jung el va trinxar literalment. El cas es que Jung va arribar molt lluny i en els seus últims anys de vida deien que s'havia tornat Boig , i encara els hi diuen als estudiants a les Ubiversitats , quan el que realment havia fet Jung era Transcendir, Comprendre més enllà de les convencions culturals del moment , No podem oblidar l'epoca en que es va produïr tot això , l'entreguerra , on hi va haber una munió de propostes molt agosarades , com la del Steiner, Que malgrat despres potser fpou mal utilitzat , era una visió molt més assenyada que la que despres de la guerra es va apoderar del mon. En definitiva Moltes coses que avui es donen per sentades es deuen a Jung.Més que a Froid. Lacant, potser també moltissim i més que desd'un punt de vista terapèutic jo ho veig com mes antropològic i filosòfic.

    ResponElimina