dilluns, 23 d’abril del 2012

ANEM PER FEINA !!! HE JOSEP??

Plantas que curan, plantas prohibidas (con Josep Pàmies) from Miquel Figueroa on Vimeo.
Josep Pàmies es un agricultor conocido por su apoyo a la iniciativa legislativa popular contra los transgénicos en Catalunya, y por ser miembro de la asociación “La dulce revolución”, desde donde promueve el conocimiento y uso de las plantas medicinales.



Hoy conoceremos algo más sobre estas plantas que curan y sobre la particular cruzada de Josep contra ciertos intereses que, al parecer, pretenden controlarlas.

10 comentaris:

  1. Ja saps el que en penso jo d' en Pàmies, per mi es una eminencia i m'agrada molt llegir-lo, realment es un referent i una font de saviessa que s' hauria d'aprofitar.
    Una abraçadeta

    ResponElimina
  2. Segurament està de conya, però des d'on sóc
    ara mateix, no puc veure el vídeo...
    més tard et dic que em sembla, val?

    Bessets guapo!

    ResponElimina
  3. Em sembla molt interessant. Ja sabem que no hi ha miracles però estic convençuda del poder de les plantes.

    ResponElimina
  4. Ara mateix me'n plantaria unes quantes al jardí... però em sembla massa complicat aconseguir-les...

    ResponElimina
  5. si vas a balaguer en Pamies t'en donarà les que vulguis potser et cobrarà quatre duiros pero valdra la pena tujuru.

    ResponElimina
  6. Segur que tots estariem millor
    sense tantes pastilletes.
    Em sembla molt interessant tot el que he vist
    i ja n´he apuntat unes quantes, veuré si les trobo.

    Nanit!

    ResponElimina
  7. Mira .Jo anava amb un metge del valle Hebron que va resultar que era un trincoles, i em medicava tantissim que un dia el meu metge de capsalera em va ensenyar la llista de medicaments que teoricament m'havia de prendre , que només m'en prenia una part jo he? , i em va dir "Aqui falla alguna cosa , Tria o falles TU o falla el metge..." Y jo vaig triar a l'instant , Fallava el metge i jo fallava per badoc i per tonto així que vaig tornar a les meves conviccions , allò va ser un parèntessi que quasi em mata , em treia el dolor pero em tenia drogat fins al cul i amb tants d'efectyes secundaris que prenia més medicació per paliar els efectes secundaris que per la malaltia que tinc. Així que ara m'ho faig solet , de vegades he de prendre alguna merda per collons per que això que tinc no perdona .però només prec suplements i coses naturals que em van millor que lo altre i no em donen problemes i ademés quan he de prendre merdes "oficials" ara ho faig amb microdossis que encara van millor i cap efecte secundari , Ells ho saben això però el negoci està en cronificar malalties,i crear medicaments amb efectes secundaris que necessitin d'altres medicaments. No en curar.les i ja s'els hi veu tant lo plumero. Que ja es hora de passar a la ofensiva declarant-los enemics de la societat per criminals i manipuladors. Jo ho tinc molt clar, ja fa anys i l'experiència amb aquell metge que anava d'estrella -Estrellada_- m'ho va acabar d'aclarir si es que en tenia algun dubte.

    ResponElimina
  8. Quin crack, en Josep! Jo hi crec molt en les plantes, més que en alguns metges, com aquest il·luminat teu! uuuuuufff....

    ResponElimina
  9. Hola Miquel Àngel! gràcies per visitar el meu blog. M'alegra saber que hi ha més gent amb idees semblants a les meves.

    Per cert: no als transgènics! :)

    ResponElimina
  10. Vine quan , quan vulguis he?,de vegades muntem pollos i petites festes de comentaris...

    ResponElimina