divendres, 16 de setembre del 2011

MANEL MONTAÑES - XAVIER MONGE -- VERSIO DE "HOME NU"·

8 comentaris:

  1. Té raó, aquest disc de les cançons de la nit benigna és un dels meus preferits i no me'n canso de sentir-lo, conec molt bé les lletres i les músiques i les gaudeixo a fons.

    La versió... mira... no sé què dir... no sé perquè tenia tanta pressa...

    ResponElimina
  2. De tota manera han estat unes boniques paraules i un bonic homenatge. Et felicito Miquel Àngel!

    ResponElimina
  3. Dona, no és que tingui pressa es que el tema esta fet més aviat en clau de jazzzzz contemporani , i clar es una altra cosa, molt diferent del disc . Aquí rau la gràcia de la versió , en que sigui tant diferent i que alhora conservi tot el sentit i la intensistat del poema-cançó original. A mi m'agrada molt , potse perqué de la meva ja n'estic més que tip i en part perqué el Manel montañés ha arrissat el tirabuixó amb la versió que han fet amb el xavier Monge , que també n'es força culpable,,, he?

    ResponElimina
  4. A mi m'han agradat més les paraules de l'homenatge que la versió.

    ResponElimina
  5. mi m'agradat tot tant que avui no soparé i resaré una novena perqué no em pugi l'Ego al cap...Je je , es agradable que els amics et diguin coses boniques he????

    ResponElimina
  6. A la segona vegada d'escoltar-la se li troba la gràcia. M'agrada, m'agrada molt, però té raó la Carme, sembla que tingui molta pressa…

    ResponElimina
  7. ditxosos els ulls que llegeixen tes paraules mallerenga, que ja estàs sortint de la closca caragolina?

    ResponElimina
  8. No, s'hi està molt bé! I ara que estrenem tardor encara més… Però de tant en tant em recordo que hi ha gent més enllà de casa meu. ;)

    ResponElimina