divendres, 18 de març del 2011

AVUI CONCERT!!!

Avui a s'horabaixa n'irem a Sant Feliu (Cagada Pastroret - no era Sant f  Feliu era Molins de  Rei) amb el Músic i Pianista Xavier Palà a fer un concert que serà un tastet de tot el d'abans i el del mig i lo d'ara , que sinó es molt aborrit!! Aquesta es la segona vegada que dic que si quan abans deia que no, i encara que no les tinc totes, la veritat , veritat es que em fa molta ilusió de tornar-hi .La maquinaria només esta a mig  gas, però ja es prou per disfrutar , es tracta de passar el dia sense cansar-me. gens,  suprimint ambsolutament l'estres, i arribar al concert en condicions físiques acceptables. El demés ja corre a càrrec meu, si disfruto cantant llavors ja tot surt be . Andavant les adestrals!!! que diu lo meu amic Xavier Baró....

7 comentaris:

  1. Pos mireu , a part de problemes tècnics diversos m'ho vaig passar molt i molllllllltttissim be. Rebé!! , varem estar amb una gent preciosa, que diria l'Ovidi, vaig retrobar-me amb un gran amic que em va omplir el cor d'alegria i en Xavier Palà va estar fantàstic. varem arribar a casa capa quars de tres amb en Daniel que ens va ajudar a muntar i desmuntar i es va desllomar de valent , mes aviat trinxats pèrò contents!!! visca la música i visca Catalunya lliure de trepes i mamons corruptes i cabrons!!!!

    ResponElimina
  2. Aixo si que és una bona injecció de vida eh? es que som molt grans nau, i com deia en Bassas fa quatre dies al seu programa del mati, hauríem TOTS esta al costat de la nostra musica, sense excuses ni justificacions, sense buscar la part fosca de res tal com fan fora del nostra país petit quan es presenta qualsevol espectacle i por molt insultant que sigui a l' intel.ligencia hi va tot deu a fer pinya.
    Felicitats !!!!

    ResponElimina
  3. Oati tu no és el Bassa qui ho va dir, no aquesta vegada des de EEUU, va ser el Jordi Basté a RAC1 en el seu programa del matí El Món.

    "Un patinasso" ho sento!!!

    ResponElimina
  4. Tranqui Marta de totes maneres tens tota la Raó els Catalans sembla que tenim vergonya de ser-ho... No m'extranya som un poble conquerit per les armes i obligat a tirar de l'economia d'un pais molt gran que dedica els seu territori a cultivar "La fiesta Nacional" es a dir Toros,
    i porc "pata negra" i d'això no es viu

    ResponElimina