dilluns, 11 de maig del 2009

CANÇONS DE LA NIT BENIGNA, ÚLTIMES NOTICIES!!


LA PRIMERA EDICIO DE LA REEDICIÓ DEL DISC "CANÇONS DE LA NIT BENIGNA" S'HA ESGOTAT .
AQUESTA TARDA ENS HAN TRUCAT DE LA VALL D'HEBRON QUE DEMANARAN UNA SEGONA EDICIÓ DE 1000 EXEMPLARS PER QUE LA GENT DEL MON DE LA FATICA S'HA VOLCAT A COMPRAR EL DISC.
ESTEM CONTENS PER QUE ES MOLT BONA SENYAL, SI ACONSEGUIM MOBILITZAR AL PERSONAL RECOLLIREM CALERS PER A INVESTIGAR, JA QUE EL ---- GOBERN NOMÉS TREU PASTA DE LA XISTERA PER AJUDAR ALS BANCS, POBRETS!! ENS EM D'ESPAVILAR NOSALTRES I VAJA SI HO FAREM!!

PER QUE JO, SENYORS... EM PENSO CURAR D'AQUESTA MALEIDA MALALTIA . ESTA CLAR???!!

7 comentaris:

  1. Això és fantàstic! Vinga, endavant!

    ResponElimina
  2. Bones notícies. de demà no passa que vagi a comprar els meus.

    ResponElimina
  3. A! No! vosaltres sou Eo Eo així que els vostres discos niran firmats i rubricats i ja els tinc reservats a part a l'espera de sabre on he d'enviar-los. Faltaria més.
    mil visites aquest més + o - i ningú diu ni piu . faltaria més !!! faltaria més!!!

    ResponElimina
  4. AIXÒ ÉS UN "NOTISIÓN" (que ja m'esperava) I S'HA DE DIR AIXÍ, CRIDANT!!!
    Però ara ve l'atac de banyes: el meu disc no està ni firmat ni rubricat ni re de re... :-(

    ResponElimina
  5. Espera Ufff!!! quina planxa!!!dona que a -tu- t'en faré un de dedicat especial amb cançons noves de trinca i endementres quan vinga a veure al meu fillolet l'Ovidi ja t'hi faré una autografia amb un boli de purpurina d'or.a l'antiguitat aquesta...t'ujuru.

    ResponElimina
  6. ^Precisamwent perquè som eo eo. I si te'n vull comprar 5 què passa? Sí, sí hauré d'esperar la propera edició? Vaaal! Però això de signat i rubricat sí que em fa ilu, eh?

    Fins aviat.

    ResponElimina
  7. donquis no passa res per que encara n'hi ha uns quantets tot plegat tampoc s'ha d'esperar a fer zero abans de reeditar que llavors se trenca la venada... quatre o cinc ja t'els fare reina, com els vols ? oberts i sense celofana , amb firma o tancadets i lluents. Tudiràs reina
    DISCOS!!! DDDIIIISCOS , I LLUÇ DE BOU, TAMBÉ TENIM GALLS DE SANT PERE I BRUIXA BONISSIMA I FRESCA D'AVUIIII
    DIIIISCOS BONNISSSSSIMSSSS!!!

    ResponElimina