divendres, 23 de maig del 2008

25 anys

Ara acabo de fer comptes. Enguany fa 25 anys que es va editar el disc si no m'equivoco 83+10=93+10=2003+5=2008 = 25 es una bona data per a reeditar un disc !.
aquest mati m'ha semblat veure a Sant Pere però com que encara piulo serà que encara em queda coses per a fer entre altres passarvos els mp3 als privelegiats entre els quals s'hi comta el Quelet, Per cert Quelet saps com em dein a mi a casa meva quan era un xiquet? Donquis Quelet!! així que des d'ara serem de la tribu dels eo eo xim bum bum!!! ja comencem a ser colla he?

5 comentaris:

  1. 25 anys... Uffff! Sí, sí, ja toca reeditar.
    Ahir em vaig adonar que ja puc dir "fa vint anys de..." en moltes coses, deu ser que començo a fer-me gran.
    Al sant Pere aquest, una bona coça al cul i que vagi a emprenyar a una altra banda.

    ResponElimina
  2. Ostres, tu! Sant Pere! Quins acudits, també! I quin ensurt!

    Millor que vingui ell a formar part de la colla dels eo eo xim bum bum!!! encara que no es digui Quelet.

    Rut, quan penses ja fa 20 anys de... impressiona, tens raó. Imaginat quan ja comences a pensar en fa 40... En aquests darrers anys ens hem retrobat amb gent de fa 40 anys! ë fantàstic, per això, eh? que una cosa no treu l'altra.

    ResponElimina
  3. Quan ja fa 40 anys... Ufff! Mira el Raimon, que avui està que no cap dins la pell!
    http://www.3cat24.cat/noticia/281554/musica/Raimon-aplega-un-miler-de-persones-al-concert-commemoratiu-del-Maig-del-68-a-la-Complutense

    ResponElimina
  4. Mare meua! Doble privilegi, avui, estar entre els privilegiats i formar part de la tribu dels eo eo xim bum bum! Seré un membre orgullós.
    I a sobre compartim nom, jejeje

    ResponElimina
  5. Si tornes a veure sant Pere tanca-li la porta als nassos, sense compassió. Estàs millor ací, reeditant discos i bloggejant amb nosaltres. O no? Comptem amb tu.

    ResponElimina