divendres, 11 d’abril del 2008

ALJEPNUIXLINAIXIENESTRELLESALSDITSENPRÈMERLESTECLESDELAREVOX


I jo que ho veia tot tan fàcil

la música i escriure

riure i viure

il·lús Ulisses

en viatge permanent

cap al Parnàs o al Tagamanet

les Walkiries del Walhalla em cridaven

em xisclaven les orelles de tornada dels bolos

a les Guilleries passat de voltes ni dormia

resava pel sorral que s'acabés el viatge

i tu no em coneixies i la Roser se'n reia per sota el nas

em deies gavina i decepció i erraves...

Ai! Salamó Salamó!!

Quan el sol i la lluna surten del quadre

el desastre ja s'ha produït”

Desperdici de l'Ànima

Miquel de Palol


Miquel Àngel Tena-Rúbies

Abril de 2008

2 comentaris:

  1. Bé, Miquel Àngel, que consti que he desxifrat el teu jeroglífic. M'agrada el teu poema.

    ResponElimina
  2. escriptura automàtica l'absconscient pintant paraules sobre un camp de civada verda-blavosa, gràcies Carme pensava en el JEP i...

    ResponElimina