dissabte, 18 de gener del 2014

ACTUALITZAT!!!

A punta de sol amb ulls de mussol
deserto curull de somnis de TU
del llit calentó amb gran tremolor
encenc el reactor que em diu:- Actualitzat!
I o ho faig tot mesell . Mani'm! Microsoft!-
Me prenc la ració de píndola i pot
que em lliga el cervell amb corda de port
Me faig un te verd de moro amb herbei
i sento cantar al Jose Luis Feel . -Actualitzat!
Me diu una veu de sota el conscient
que encara me dorm per damunt la pell.
Busco el Facebook com un Zombitzat!
Per veure que hi diu qualsevol orat
i veig que son vius ja mitja meitat.
De cop un me diu que soc atzucac: Actualitzat!!
I marxo corrent del mig del mercat
per tal de no dir allò que vull dir
No fos que pel cas m'hagués d'alterar
la pau que ja em costa de tant  preparar
me miro la fusta que em deu esperar
me somriu i em diu :Actualitzat!
Agafo el ribot i li'n trec la llengua
nomes un micró perquè faci veta de tirabuixó
Li foto passades amb forta emoció
i acabo la feina amb un Plis! Plas, tres!
Avui n'és un dia com tots els demés
un dia com altres que passarà prest
I jo que me'l miro com si no fos meu..
i sento una veu que em diu : Actualitzat!!
i n'és l'Antivirus de l'Ordinador.
Quin Te mes dolcet que m'he fet avui!
Quina vida tova que tinc si jo vull!
La nova pastilla que prenc a la nit
me duu Levo-Dopa al tàlem ferit.
I la Dopamina me fa  feliçet i ben educat
Quina vida tova que tinc si jo vull!!
- I jo que m'estiro ja al meu sofà-llit
pos ja m'he cansat de dir el que dic:
no se ni el que em dic n'estic adormit: Actualitzat!!

m.a.t.r. 17/01/2014




5 comentaris:

  1. he, he, he... m'has fet molta gràcia, Miquel Àngel... Com que ja estàs actualitzat ja pots tenir la consciència en pau... al menys durant 5 minuts, que de seguida des d'algun lloc ens tornaran a repetir: actualitza't!!!

    Bon cap de setmana, actualitzat o no... que també val descansar...

    ResponElimina
  2. UN DIA D'AQUESTOS ME DESACTUALITZO!!! i m'en vaig a sota una figuera a tocar el flaviol i fer amoretes amb una pastoreta i Apa!! a viure que son dos dies!!! je je ! gracies carmeta que passis un bon cul de setmana plujos i tot !!

    ResponElimina
  3. òndia, me falta la tonada per poder cantar la cançó del turó, però pel demés : Quina rima tan rimada. La vida has ben explicada en un plis plas, tres, i do? - Amb tota actualització

    ResponElimina
  4. Actualitzat o desactualitzat no perds mai la gràcia ni el salero! Bona nit, "tanco la sessió" per avui :)

    ResponElimina
  5. Gràcies precioses Dames dels Meus Castells del Pais D'Aude on us cantava cançons dels Bons Homens on Amor n'era Roma i Roma n'era Amor!!
    i deia Card a la Poncella i sempre cantava en Clus ... no com ara que tot es Sirventés i s'enten a la primera!!!

    ResponElimina