dissabte, 22 de desembre del 2012

33333

Si quan vaig començar aquest blog m'haguessin jurat que en aquestos anys entrarien a llegir les meves parides 33333 persones o vegades...no m'ho hauria pas cregut. Per a què publicar un llibre de poesia, per exemple, que no compraran ni trecentes persones si pots arribar a tota aquesta ingent quantitat de gent o de lectures a partir d'un suport virtual com es un blog??? quin sentit té ? Només es una qüestió Romàntica, i de Ego , potser de Prestigi? i encara ...Perquè no es pas econòmica això segur i de fa molt de temps ja. Ja penso que avui en dia publicar un llibre o un disc es més una qüestió promocional, i res més. potser estic equivocat o potser no ...

14 comentaris:

  1. A mi me fa molt feliç de tenir quatre blocs! Ajuda molt de no treballar en solitud, sinó amb els comentaris dels blocaires, a l'hora de trobar el teu camí.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si oi? es aquest retorn immediat , que es una cosa nova, el que de vegades t'estimula no?. Tant serveix de guia, com de vegades et pot deixar clavat o com bloquejat uns dies per un retorn que potser t'inquieta o et fa sentir insegur. Jo crec que abans també tenia bloquejos, passava que no sabia per on tirar i em durava molt de temps .Ara no es tant llarg perquè el blog em fa venir ganes de passar pàgina o de simplement dir alguna cosa que desboquegi la situació i al cap de poc ja sur unaltre poema o cançó o qualque escrit; A part del que poso al blog el blog provoca altres coses...A mi em fa venir ideies...

      Elimina
  2. A mi també m'agrada tenir blogs... molt!!!!

    Els llibres que vaig escriure (professionals i per encàrrec) mai no m'han donar ni una sola alegria ni un sol duro.. res de res... serà per això que sempre he tingut clar que de poesia o de contes mai no en publicaria cap ni tant sols ho intentaria.

    Una altra cosa són les autopublicacions aquestes d'internet per tenir els contes en paper i poder-los explicar als meus néts o regalar-los als nebots i renebots...

    Jo des de sempre m'he quedat parada de la quantitat de lectures que té el blog. Ja veig que aquest també en té un munt. I no m'estranya!!!

    Enhorabona, miquelangelet... i a més a més fem tertúlia i pugem a Cabrera quan en tenim ganes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Digues que SI!! Carmeta , Jo no hi creia i em vaig resistir molt quan la Mallerenga em va empenyer a fer un blog però fixa't ara ella se n'ha cansat i jo segueixo encara que de vegades ho voldria tancar tot i plegar , Pero de ben segur que ho trobaria a faltar..-Deu ser addictiu!!! Per cert Jo hi era a les sis del Matí a cantonigros , la Silvioa hi va anar f(Fins a Cabrera!!a les 12 de la nit I tu?? a quina hora hi vas anar perque ens varem fer un lio no???

      Elimina
    2. Coi d'embolic, he, he he... que inútils que som... un a les 6 del matí, l'altra a les 12 de la nit i jo a una hora molt més raonable... cap allà les 10 :) he, he, he...

      Jo crec que si a la propera hi anem junts, ens ho passarem mooooolt més bé! ;) queda pendent!

      Elimina
    3. Fet hem de fer un dinar blogaire a Cantonigrós o a Tavertet per cel·lebrar la nostra supervivència!!!

      Elimina
  3. i jo esperant l´ona que no arribava...

    Hi ha qui diu que un llibre és com un fill, doncs potser el blog és com un company amb qui vas fent camí, que t´omple, que et dóna sorpreses, coneixences, on et buides i ets més creatiu i més divers.A mi em va canviar força la vida obrir el blog i fins ara n´estic molt contenta.

    Felicitats pels teus 33333!

    A ;-)

    ResponElimina
  4. Doncs Si ... Ho expliques molt be tot plegat es una manera nova de relacionar-se i de ser creatiu , es la democracia de la creativitat , la superació d'aquell concepte de élits Intel·lectuals que semblñava que ningú el pugués rascar la crosta. Doncs ara et trobes amb cada geni als blog que et deixen turulato de lo bons que son i no han guanyat prermis no han editat mai a Columna ni han sortit al diari ...Je Je amb la música passa igual Ja no cal editar amb EMI ODEON per a fer arribar la teva música a miler de persones.. Be estem en un moment de grans canvis socials tecnològics ,Econòmics No sabem pas com petarà Oi?? Però d'entrada Un Blog es una bona cosa!! Suposo...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A!!! que despistat que soc !! Gracies per les Felicitats ,I Feliç Fi del Mon i Pròspera Era Glacial: Secreta del Pais Secret!! Avui hem comprat "Turrons Valencians" que son molt bons !! Bonissims!!!

      Elimina
  5. Crec que aixó de ser "blogaire" està molt bé !!...Fa molt temps que tinc el meu, a vegades hi faig vacances...però d'un temps ençà em té més atrapat ! Es una manera de compartir creacions, experiències ...i tot plegat, si algú es decideix, et dona la seva opinió o crítica ! que també son bones...; ))
    i et fan sentir una mica millor, pots donar a conèixer els que fas, el que t'agrada....molts cops, i la majoria segur, no ens podrem guanyar la vida amb el que es la nostra passió, les lletres, la pintura, la música....però al menys aqui, et donen una "propina" de complicitat i entranyable amistat !!! SEGUIM !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una mica com dir: Artista? Tots podem ser artistes i tots tenim capacitat de sorprende als altres amb la nostra creativitat , en quansevol moment, qualsevol dia o circumstància. I en deixem constància ...Potser no estem investits per "la Critica" especialitzada d'aquell bombo i platillu amb que eleven als artistes consagrats , però tan s'ens en dona .Nosaltres som artistes sense pedigrí, i sense promoció però ho demostrem cada dia i amb això en tenim prou...

      Elimina
  6. M'agrada el blog perquè és directe i està a l'abast de tothom, qui vol el llig i qui no no hi torna. És autèntic, no necessites anar a concursos a veure si guanyes i et publiquen, ni fer presentacions de llibres, ni formar part de capelletes literàries ni res de res, només escriure i llegir i compartir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Senyora: Això mateix!! si alguna cosa bona ha fet internet ha estat posar a l'abast de tots ,recursos expresius i cultura .Llastima que també ,com sempre ,s'utilitza per a intoxicar i manipular ,Però penso que això forçarà cada vegada més a afinar el criteri personal , la gent pot ser manipulable a curt termini però mai a llarg termini, la veritat sempre acaba surant.

      Elimina