divendres, 2 de desembre del 2011

AVUI TOCA UNA MICA DE TRANSIT PER EGOLANDIA

Com que no se quin correu te l'Andreu Lonçà   li demano a fet consumat permis per a posar el seu article , tan ben escrit i documentat sobre el que va passar a alpicat l'altre dia  i de pas donar-li les gràcies per ser-hi.


LOS MEUS FANS  us haurieu de donar pressa de venir a aquestos concenrts esporàdics que faig perqué qualque dia aquestes cançons ja no les canto més per que ja n'estic fins al morro de cantar morts i m'agafo la Les Paul i em foto a fer rock and rollo, com lo Lou Reed,  a vore si  encara hi soc a temps de pillar algun duro d'aquest puto negoci de misèries que es cantar amb català , que no dona ni donarà perqué "Així esta manalt del cel". O del Vaticà , perque això de cantar amb català o van inventar los Càtars i al Vaticà encara els fa molta por que algu els vulgui passar comptes de la matança de Beziers i de la última Cremà allà a Montsegur que entre pitos i flautes en van matar un munt de milers de catarlans i Clar si cantes en català ho tens pelut per que no et donaran ni pa i com que tenen tanta mala consciència igual t'assassinen i tot perque callis per sempre més i ja no digos res, que es lo que volen desde la primera gran reforma de l'Esglesia catolica que la varem fer los catarlans i per això mos tenen lo peu al coll i Bla Bla Bla Bla....Desbarroo?????

5 comentaris:

  1. Sinistre total txiquet!! ara estem esperant un Km. Cero de la Citroen que ens sortirà be de preu i es un C4 Picasso que es mes gran que el que tenia i m'hi cabra millor l'equipillu, de totes maneres endementres no estigui tot lligat tot esta penjat...

    ResponElimina
  2. Et desitjo que tot comenci d'anar més bé. Em sembla que ja ens ho mereixem. Et seguim molt. I la vostra la música ens acompanya a l'hora d'escriure. Moltes gràcies.
    PS: la meva mare viu justament a la cantonada entre Diagonal i Lepant.

    ResponElimina
  3. Pos mira igual hauria pogut fe-li la foto al cocaines que me la va fotre pel morro!!! però clar eren les 4 del mati i no son hores d'anar pel balcó amb la Leica......Gracies per escoltar les melodies que adjunto als versos dels que m'enamoro no es be be cosa meva son les fades que em dicten cançonetes mentre dormo...

    ResponElimina
  4. Records a les fades, doncs. Que s'ho han ben guanyat. Doble sort: et vetllen el son i et forneixen cançons de la vida és bella.

    ResponElimina