divendres, 2 de setembre del 2011

Ja tornem a obrir la botigueta d'ideies....

?

5 comentaris:

  1. -A maria!
    -Què volies?
    -Una idea ben xula!
    -En tinc moltes però encara bo he tingut temps de posar-les a punt.
    -No t'amoïnis tornaré! De moment ja estic contenta que hagis obert.

    ResponElimina
  2. De Fet volia fer canvis pero al final no he tingut temps així que tot segueix igual ,

    ResponElimina
  3. Aquest comentari és el que no entens?

    Només jugo Miquel Àngel

    Tu dius que has obert la botigueta i jo vins a comprar. I parlo com quan jugàvem a botiguetes i érem petits... ho fèiem així, què vols fer-hi?

    Com que dius que la botigueta és d'idees, te'n vinc a comprar... com que es post està buit... entenc que encara no les tens a punt..

    En fi, no em facis ni cas... estic com una cabreta. :)

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. I jo vinc de l'hort ... Je Je no m'entero de res,

    ResponElimina