diumenge, 23 de gener del 2011

ARLEQUÍ

ANTONIO COLLADO ARLEQUÍ 1992   92X73  MIXTA SOBRE TELA

3 comentaris:

  1. Sense perques ni raons, però saps que la figura del Arlequí des de sempre m'ha causat una gran intranquil·litat, no sabria com explicar-te, però és com si darrera de tota aquesta pintura i aquesta careta s'amagués un inconfessable secret.

    No d' aquest en concret meravellosament delineat i pintat sinó de la seva figura en general, del fons en si, potser es un altra bajanada meva o he vist masses pel.liculas italianes on l' Arlequí es un ninot malèfic, no sabria dir-te.

    Però tot sigui dit aquest em sembla fins i tot tendra.

    ResponElimina
  2. Duran un temps en Collado en va fer uns quants d'arlequins. Misteriosos, inquietants , jo crec que ell també buscava expressar aquesta basarda que provoca , el rerafons que s'intueix en la figura de l'Arlequí. tanmateix alguns eren preciosos com aquest , d'una bellesa "sospitosa".

    ResponElimina
  3. Uf! Giro el cap un parell de dies i hi ha un munt de posts per escoltar i mirar! :)

    Preciosos els dibuixos i pintures de Collado!

    Mica en mica, ja aniré fent i escoltant... alguns ja sé que m'agraden altres encara no els conec, com al darrera que has posat.

    ResponElimina