dissabte, 29 de març del 2008

PER A MI JA ESTA BEN CLAR

Questió de noms, tan se val? No, doncs no SenyorS!! La Síndrome Post-Polio es una denominació capciosa, que pretén crear una nova malaltia per tapar una versió falsa de la poliomielitis . Les meves conclusions son determinant al respecte : mai més acceptaré el reduccionisme que implica la denominació de la meva malaltia com a Sindrome Post -Polio: ni es una síndrome, ni es post ni es Polio TAL COM LA VERSIÓ OFICIAL considera la POLIO .

Amics de les associacions del SPP ho sento molt pero em dono de baixa si no canvieu de nomenclatura . Jo proposo POLIOENCEFALITIS MIALGICA. Y TAMBÉ PROPOSO QUE NO ENS DEIXEM ENGANYAR MÉS . L'ADMINISTRACIÓ SAP PERFECTAMENT QUE EN 10 O 15 ANYS ESTAREM TOTS AL CLOT, així que ens donen una nova malaltia per a que breguem i en distreguem i endementres ells s'en foten de nosaltres.
La POLIO senyors. Tal com ens l'han venut es un frau a grandíssima escala. El que cal es desenmascarar als mamons que desde els anys 50 ( em remeto a Bodian) ens estan prenent el pel i al damunt es posen la medalla de les vacunes... vet ací l'epidèmia de Fatiga Crónica (es a dir Encefalitis mialgica) que ara surt a la llum , que extrany que coincideixi amb la del mal anomenat Sindrome Post-Polio... Je je
Soc el JARDINER FIDEL... moriré als 90 a la cadira de rodes com el gran Arthur C. Clark , ell ho va intentar i el van acusar de pederastra...
Per cert tinc un CI de 142 i em podia treure el MIR de neurologia si em deixessin presentar per lliure... ara m'he posat a "llegir" immunologia. Ho dic per si algú es pensa que soc un ignorant que xerra per xerrar . Punt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada