.UNA FITA MES ALTA...
...EL TEMPS DE SEDUÏR-ME...
dissabte, 5 d’abril del 2008
Sóc tan vell...
Sóc tan vell com París.
La pluja ja no em daura
i he perdut el somrís.
Sense teló de fons
sense escenografia
se me'n van les cançons.
No hi pensaré mai més.
La sal és més salada
que en el record d'un bes.
Josep Palau i Fabre
Atzucac
divendres, 4 d’abril del 2008
SOC TAN VELL...
Soc tan vell com París
La pluja ja no em daura
i he perdut el somrís...
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)