dimarts, 25 de novembre del 2008


M'estimo pensar que el temps s'em dilata
fins encara més enllà del record.
Més abans de la vida cap enrera
més lluny de la mort, cap al davant encara.
I encar més m'estimo creure que puc contraure'l
en un instant, un de sol, únic, intens, irrepetible.
Estàtic, etern, curtísssim, mínim, quàntic.
Llavors Tu soc jo i tots els estornells del mon
volen plegats dibuixant una cantata.
De Marganell estant contemplava Montserrat
i ho vaig entendre tot. Es a dir, absolutament tot.
Massa llum, impossible descriure les qualitats de la llum.
S'escapa, no dura prou. Saps però que has vist.
I al cap d'un temps t'adones que estimes massa.

4 comentaris:

  1. I al cap del temps m'adono que estimo massa.
    I que la llum que m'inundava a tothora, encara hi és,
    però decau lentament entre colors canviants de capvespre,
    i mai dels mais no he sabut explicar-la,
    i com podria saber de cert,
    si és que ho vaig entendre tot?
    o és ara que començo tot just a caminar
    en una bonica penombra?

    ResponElimina
  2. Això, amiga dels moments, només ho pots intuir. que es veure-hi més enllà de les coses. La certesa ve i s'en va en un nanoinstant.

    ResponElimina
  3. Ui, que bonic! Aquesta vegada no m'atrevesc...

    ResponElimina
  4. Hey novesflors, no me sigos porugueta, va,- que sempre et tens per massa poca cosa, que si no soc prou valenta , que si no m'atrevesc...Però si de tots els eo eo tu escrius les maravelles més maravelloses!! Jo es que flipo quan et llegesc... i mira que a mi llegir , cantar , o escoltar música ...pos, no m'agrada massa. No.

    ResponElimina