divendres, 18 de juny del 2010

SARAMAGO ES MORT

I JO VOTARÉ EN BLANC.

8 comentaris:

  1. Genial, el teu post!

    El millor homenatge, fer realitat les utopies o les propostes!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. L'altre dia vaig deixar un comentari... però veig que no ha quedat... en fi et deia que aquest post em sembla genial!

    En poques paraules, dius un munt de coses.

    genial! de veritat, em va encantar aquest llibre de Saramago

    ResponElimina
  3. Convé votar en blanc? Hi ha molta jovenalla que hi ha posat molta il.lusió...

    Endavant, salut i sort

    ResponElimina
  4. No se si conve votar en blanc pero conve que la gent llegeixi Saramago la seva proposta es a llarg plaç , es fer veure a la classe política que ho es comporta d'una manera honesta o es queda sense legitimació deocràtica. No se ci convé , pero alguna cosa haurem defer ...I en aixó no hi poso pas a tots els polítics deu me'n guard se que hi ha molta gen que va deveres amb la política , que hi son per vocació deservei i que s'ho prenen seriosament . peró cañdra fer fora els obstructors d'alguna manera no?, L'auditoria deles urnes s'ha revelat insuficient per a parar la corrupció.

    ResponElimina
  5. Carme : he estat moderant els missatges durant u temps per que era objecte d'atacs de múltiples correus no dessitjats que m'embrutaven tot el bolg i em donaven molta feina , sembla que en no puguer entrar ja han desisit d'ací uns dies si comprobo que no hi tornen treure els filtres .

    ResponElimina
  6. Don -Aire : respecto molt afectuosament la teva resposta. Espero tenir més oportunitats d'intercambi amb tu , el teu blog m'ha semblat boníssim i em trec el barret davant vos.

    ResponElimina